شنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۳ |۱ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 5, 2024
حجت الاسلام مظفری رئیس کل دادگستری قم

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین مظفری تصریح کرد: ولایت فقیه همواره موجب عزتمندی جمهوری اسلامی و جهان اسلام شده است و وحدت مسلمانان عاملی برای مقابله و نابودی صهیونیست است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، امروز با حضور برخی مسوولان استانی از جمله حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی مظفری رئیس کل دادگستری و رییس شورای قضایی استان، تقی حسام، مدیرکل سابق تعزیرات حکومتی استان قم تکریم و رضا حدادپور به‌عنوان سرپرست جدید اداره کل تعزیرات حکومتی استان قم معارفه شد.

حجت الاسلام والمسلمین علی مظفری در این مراسم در سخنانی اظهار کرد: ولایت فقیه همواره موجب عزتمندی جمهوری اسلامی و جهان اسلام شده است و وحدت مسلمانان عاملی برای مقابله و نابودی صهیونیست است.

رئیس دادگستری استان قم بیان کرد: تعزیرات حکومتی نزدیک به چهل سال است که از تشکیل آن می‌گذرد و این امر در دین اسلام نشأت دارد.

وی ابراز کرد: مطالبه مردم از تعزیرات حکومتی این است که از تخلفات اقتصادی جلوگیری کند و حق را از باطل احصا کنند.

حجت الاسلام والمسلمین مظفری عنوان کرد: قانون تعزیرات حکومتی بایستی بازنگری شود چراکه برخی از آنها پاسخگوی امروز نیست.

رئیس دادگستری استان قم ادامه داد: اصول حکومت داری اسلامی باید سرلوحه تعزیرات حکومتی قرار گیرد و همواره پاسخگوی مطالبات و خواسته‌های مردم باشد.

حجت الاسلام مظفری با بیان اینکه عملیات وعده صادق ۲ بسیار عزت مند و موجب اقتدار جمهوری اسلامی و امت اسلام شد، خاطرنشان کرد: دستگاه قضا همواره حامی تعزیرات حکومتی بوده و این روند ادامه خواهد داشت.

عباس ذاقلی قائم مقام سازمان تعزیرات حکومتی کشور نیز در این مراسم در سخنانی بیان کرد: اداره تعزیرات حکومتی سابقه‌ای دیرینه دارد و طی سالیان گذشته دچار تحولات قابل تحسینی شده ولی به لحاظ بودجه در مضیقه است.

وی ابراز کرد: اداره تعزیرات حکومتی نیازمند مدیران با تدبیر و جدید است تا این فضا تخصصی‌تر شود.

ذاقلی ادامه داد: اگر مدیران مدبر و متخصصی در اداره تعزیرات حکومتی مشغول به کار شوند به مراتب موجب جلب رضایت مردم و ارائه خدمات مطلوب می‌شود.

قائم مقام اداره تعزیرات حکومتی کشور عنوان کرد: فعالیت تعزیرات حکومتی باید در جامعه مشهود باشد تا مردم با مشاهده این خدمات احساس امنیت اجتماعی و آرامش کنند.

ذاقلی تصریح کرد: در حال حاضر استان قم دارای ۲۰ هزار پرونده تعزیراتی است و به دلیل حجم زیاد پرونده‌ها این اداره به نیروی انسانی نیاز دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha